The Awesome
Bonjour

Nur Shamimi


Look This

Story About


Credits
Skin By AtiraNatasya
Basecode By Atika
Saturday, 4 February 2012 | 08:41 | 0 panda
Assalamualaikum . Meh nok story seomthing :3 Hewhew , dear capital A i can feel something lah . Boleh rasa yang awak bnci lagi saya . Betul ? Boleh rasa yang awak tak suka lagi saya . Betul ? Boleh rasa yang awak muak lagi dengan perangai saya ni . Betul ? Okay , baiklah . terus terang bagus kan :3 Hari tu saya mina maaf . Seriously , dengan ikhlas sangat2 . Takde niat lain pun . Tapi , bila dapat tahu yang awak cakap saya minta sebab itu ini , i feel ........... Dah timbul balik perasaan yang lama menghilang itu . Rasa ............ DISSAPONITED .
Dear , my friend i'm sorry for everything if i did wrong xD 





Older Post